Реклама та співпраця

Перед тим, як розмістити рекламу, сформулюю головні принципи:

1) На першому місці – користь і цінність для читачів! Матеріал має відповідати інтересам читачів.

2) Матеріал має вписуватись в мої теми – подорожі, бізнес і саморозвиток.   

3) Я займаюсь тільки продуктами і послугами, які подобаються мені особисто.

Аудиторія

Ось дані моєї аудиторії:

  • біля 60 000 осіб щомісяця читають блог podorozhuy.com.ua;
  • біля 18 700 підписників у facebook, з місячним охопленням 300 000 читачів;
  • 2 000+ підписників у email-розсилці;
  • 11 000 підписників у розсилці facebook;
  • 1 000 підписників в instagram;
  • 750 підписників у youtube;
  • біля 100 осіб щомісяця відвідують тревел-зустрічі;
  • біля 100 осіб, щомісяця відвідують бізнес-сніданки.

За більш детальною інформацією дивіться медіакіт.

Ось декілька можливих форматів співпраці:

У соцмережах

  1. Пост у facebook з тегом (і при потребі лінком) на вас

Приклад тут. Середнє охоплення: 10 000 осіб. Добре – понад 20 000.

2. Пост в instagram з тегом на вас

3. Розіграш вашої продукції і залучення підписників на вашу сторінку

Приклад: ГК Ведмежа | Комплекс Річка. Середнє охоплення: 30 000 – 50 000 осіб. Добре – понад 100 000.

У блозі

1. Гостьова публікація, яку ви готуєте самостійно, а я добавляю трохи інформації від себе і розміщую в блозі.

2. Тематична стаття, куди гарно вписується ваша інформація. Схоже на гостьовий пост, тільки пишу його особисто.

3. Розміщення інформації, контактів та лінків на ваші послуги, якщо вони пов’язані з тематикою основної статті. Наприклад, поїздки в Хайдусобосло в статті про Хайдусобосло.

Приклади: ГК Ведмежа, Осетрова ферма.

Статті й лінки у них зберігаються вічно, тобто поки існує блог. До кожної статті у блозі, додатково безкоштовно роблю пост в соцмережах. У перші тижні після публікації в середньому 1-2 тис. осіб переглядають публікацію. Вірусні публікації переглядає більше 5 тисяч осіб. Все залежить від актуальності контенту.

Реклама подій

Крім написання посту про подію, це передбачає виділення декількох квитків з вашого боку для розіграшу серед читачів. 

Виступи на подіях

З радістю виступаю на подіях присвячених подорожам та бізнесу. Можу виступити з самостійно обраною темою або підготувати виступ на бажану тематику.

Продакт Плейсмент

З задоволенням користуюсь різними продуктами та послугами, особливо, якщо вони належать українським брендам. Це більш складний формат співпраці, оскільки складається з декількох постів у соцмережах, статей на сайті, використанні та згадуванні продукції в подорожах.

Ціни

Будь ласка, ознайомтеся з цінами відповідних послуг – podorozhuy.com.ua/prices

Суспільно-корисні проекти

Якщо ваш проект некомерційний і приносить користь суспільству, підтримаю і допоможу з задоволенням.

Що далі?

Якщо ви дочитали сюди і бажаєте детальніше обговорити ваш проект, то прошу наступне:

Напишіть на info@podorozhuy.com.ua лист з темою: Реклама-Назва проекту

У листі вкажіть наступне:

  • Деталі вашого проекту
  • Лінк на сторінку чи пропозицію, куди бажаєте направити читачів
  • Який із поданих форматів реклами хочете використати

Я обов’язково ознайомлюсь і відповім вам!

Буду радий співпраці!

ФОП Стинич, 3 група, 5% без ПДВ